Beoordelingen van De Groene Vlinder Tilburg

Recente recensies

5.0
Ilse Mermans
vandaag

Had bij opmerkingen aangegeven dat ik er geen broodje bij wilde. Zat er helaas toch bij. Verder viel het ons op dat de burger anders was. Er zat een andere saus op en het leek ander vlees te zijn.

Shandely
gisteren

Niks om aan te merken, probleem ed werden goed geregeld. Top!

M de Kok
15 mei 2022

Alles was prima! We hebben, zoals gewoonlijk, heerlijk gegeten! Ga zo door 👍🏼

May
15 mei 2022

Twas weer heerlijk spare ribs sweet en friet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
14 mei 2022

Het was weer erg lekker, alleen zat er op onze Vlinder vegaburger bacon. De broodjes vinden wij een verbetering.

S. Chang
14 mei 2022
Martijn van Wanrooy
13 mei 2022

Friet was helaas lauw en de gevraagde saté saus niet mee geleverd. 2 uur wachten op je eten kan gebeuren op een vrijdag.

Martha Hoffland-Hamers
13 mei 2022

Was iets te veelmayonaise, verder super lekker

M. Houter
13 mei 2022

Veel eten van goede kwaliteit

Maas
12 mei 2022
Nuva Keukens
12 mei 2022

Opmerkingen van de grote bestelling van vandaag. - Alle frietjes waren al koud bij aankomst. - Bij het 12 uurtje vis zat er bij het brood met de garnalenkroket meerdere haren in-bij. de laatste 2 keer dat wij 12 uurtje vis bestellen zat er vissoep bij. Bij de voorgaande keren heeft deze er nooit bijgezeten. - Bij de hamburger speciaal zat er geen speciaal saus op maar een andere saus. - De groene vlinder burger is zonder Joppie saus. Hier zat nu ook een andere saus op. - Bij salade 1 zaten er geen Noorse garnalen bij. Wij bestellen bijna elke week voor een grote hoeveelheid. Maar merken dat er de laatste tijd veel kwaliteitsverschillen zijn.

Hoogedoorn
10 mei 2022

Mijn bestelling klopte vandaag helaas niet.

Louise in t Veld
9 mei 2022

Salade was in de tas omgevallen. De helft lag los in de tas. De friet was niet heel warm meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton
8 mei 2022

als er om hard gebakken friet gevraagd wordt, dan is het niet de bedoeling dat hij erg slap is. tevens smaakte de babi pang gang naar goulash, dus denk ik dat deze verwisseld was. de frikandel XXL speciaal, was onderste boven vervoerd want alle saus lag er naast. dus al met al, niet de kwaliteit die ik gewend was. graag de volgende keer hierop letten

f kafoe
7 mei 2022

bestelling prima en compleet deze keer/ alleen 20 min later als wat afgesproken was

Esther De Bruin
7 mei 2022

Weer overheerlijk!

Shamira
7 mei 2022

Normaal geen problemen, maar laatste paar keren te laat bezorgd en t was niet heel warm meer.

toine schoonings
7 mei 2022

Na een teleurstellende laatste levering mag ik zeggen dat de huidige bezorging weer perfect is verlopen.

Alex
6 mei 2022

Alles was zoals gewenst. Bezorger was heel aardig

Jansen
3 mei 2022
Zorg coöperatie Thuisbasis Nederland
2 mei 2022
Poortier
2 mei 2022

Broodje brie honing en noten al een aantal keer besteld en elke keer is het anders. Vandaag broodje hamburger en friet satesaus besteld maar ik krijg friet speciaal. Voorlopig even klaar met hier iets te bestellen.

Eva
2 mei 2022

Eten was helaas koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jan
1 mei 2022

Bestelling was koud Satesaus vergeten Verkeerde smaak milkshake die na omvallen dus foutief werd nageleverd. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elvira
30 april 2022

De nieuwe gerechten truffel parmezan burgermenu en de kip terriyaki waren erg lekker! Goede toevoeging aan het menu!

De kroon
30 april 2022

Altyd alles goed

Peter
29 april 2022

Weer wat vergeten. Vorige keer ook al

Robin van Kuijk
28 april 2022

Frietjes waren koud, kroket was slap en de andere snacks ook koud. Bestelling was wel optijd.

Nuva Keukens
28 april 2022

Wij bestellen bijna wekelijks op de donderdag avond bij jullie. Nu zien wij met regelmaat dat de gerechten die wij bestellen van elkaar afwijken zoals ze bedoeld zijn. Met als voorbeeld het 12 uurtje vis. Ontbreken: Cocktail saus - kappertjes - kleine garnaaltjes. Bij de opmerkingen voor allergieën die wij erbij vermelden zat dit keer op de hamburger wel de ui en de saus erop. Waarbij wij hadden aangegeven saus apart en zonder ui.

Jolanda Hitters-Kegge
27 april 2022

Alles wederom zeer naar wens.

Gerard Leijten
27 april 2022
Anton
26 april 2022

Eten was koud helaas

Nanet Pibiri
26 april 2022

Om 18:33u kregen we bericht dat het eten bezorgd zou gaan worden, dit werd echter pas om 18:57u bezorgd met als gevolg dat het eten koud en plakkerig was, dus verre van wat we gedacht en verwacht hadden. Erg jammer, zijn beter gewend.

Di
25 april 2022

Ontzettend goede kwaliteit producten, qua goed warm leveren kan beter, goed op weg mbt minder plastic afval. Vriendelijke bezorgers.

Buijsen
25 april 2022

Op aanraden van de overburen bij jullie besteld. Maar helaas. Patat was matig. sommige waren nog hard( niet gaar) van binnen. Slappe kroket. Soufflé was prima. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Jorgen
23 april 2022

Hamburgers waren koud, bestelling was niet goed doorgekomen dus moest erop wachten

Suzanne
23 april 2022

Heerlijke tomatensoep met veel ballen. Heerlijke salades! Mijn saladebak was wel veel minder gevuld dan die van mijn vriendin.

de Wit
23 april 2022

Bestelling was niet compleet en niet goed geleverd. Na telefonisch contact werd het netjes opgelost. Maar de appeltaart was wel compleet uit elkaar gevallen misschien in een wat kleine bak bezorgen

Monique Baetens
22 april 2022

Beetje jammer dat mijn online bestelling niet door was gegeven aan degene die bakken... daardoor zeker 25 minuten langer staan wachten helaas. Eten was verder prima in orde, heerlijk gegeten.

Vivian
22 april 2022

Jammer dat de frietporties steeds minder worden. Moet bijna een grote friet bestellen om genoeg te hebben.

De kroon
22 april 2022

Altyd goed

Anieta
22 april 2022

We hebben al vaker een bestelling gedaan die heel goed was. Nu een bestelling gedaan en helemaal niet tevreden over het eten.

Evi
20 april 2022
Marc
18 april 2022

Bij aankomst bestond de bestelling niet in jullie systeem. Alsnog erin gedaan. Gezegd hoef niet in te pakken. Toch ingepakt. En het was fout. Het ging maar om 2 friet.

Jennifer
18 april 2022

Eten is altijd goed, het jammere is dat bij bezorging het eten lauw is.

Anthony Geerts
18 april 2022
Miranda van Laarhoven
17 april 2022

Het eten was zoals altijd weer goed, alleen was de saté-kroket helemaal plat. Zie mijn bericht plus foto op Messenger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
17 april 2022

Top, makelijk besteld. En acceptabele afhaaltijd. En precies op tijd klaar. Top👍

Broers
16 april 2022

Zoals altijd waren de broodjes erg goed alleen zat er nu wrsch in milkshake eerst verkeerd getapt, op 1/,4 van mijn bananen milkshake chocolade smaak. Hij begon dus lekker maar werd steeds minder helaas. Volgende keer bij verkeerde smaak-start toch liever weg gooien want het was geen lekkere combinatie voor mij 😳 Mvg

May
15 april 2022
Marieke Steenwijk
14 april 2022

Geen kroepoek geleverd

Noorman
13 april 2022

Bij de salade hoorde brood, dat zat er niet bij. En de salade bij de wiener schnitzel ontbrak ook. En de frites en schnitzel waren bijna koud.

Jeroen
12 april 2022

De friet was behoorlijk klef/slap en lauw ( waarschijnlijk te lang in de doos gezeten) Bezorging was 25 minuten later dan de bevestigde aflevertijd. De spare ribs burger was een verassende combinatie, echter was het spare ribs vlees niet heel erg mals. In de basis hebben we prima gegeten, alleen jammer van de friet.

Belen
12 april 2022

Eten was prima en precies optijd klaar. Dat was helemaal top. Personeel kan vriendelijker zijn. Ik had gebeld om te vragen om met visa te betalen omdat die optie niet op de bestelpagina stond. Mij werd verteld dat dar kon. Vervolgens haal ik de bestelling op en krijg ik een hele onaardige sneer van een meisje dat ik niet op ‘ op rekening van bedrijf ‘ moest klikken. Dit was de enige Optie als ik het wilde betalen mer visa . Dit had zeker anders gekunt en op een vriendelijkere manier

hallo, ICT
12 april 2022

Eten was lekker, bezorging was netjes op tijd.

Chrisje
11 april 2022

Onze bestelling was te laat en koud. Dat het te laat is vind ik niet zo erg maar ik denk persoonlijk niet dat het handig is om friet en snacks te vervoeren met een fietswant nadat we geklaagd hadden over het koude eten was de 2e bestelling niet veel beter!

Ils3
10 april 2022

Jammer dat je niet de optie hebt z.s.m. bezorgen met bijv een uiterlijke tijd. Mochten jullie dan heel dichtbij moeten bezorgen zou je het misschien combineren. Verder vond ik deze keer de kwaliteit vd schnitzels ietsje minder, maar nog steeds lekker hoor. De gevraagde extra citroen was royaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kitty
10 april 2022

Helaas was de friet koud, kregen we niet wat we bestelde (3x dunne friet gekregen ipv 1x verse friet en 2x dunne friet) en we kregen 2 vanille milkshakes terwijl we 2 bananen milkshakes hadden besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Buytendijk
10 april 2022

helaas zat er geen saus bij de keuze salade en ook geen zalm die wel aangegeven waren . kwaliteit is goed maar jammer van deze misser

Heidi Bressers
10 april 2022

Dit was de 2de keer dat we de krulfriet met kaassaus en bacon hadden besteld. De 1ste keer kregen we de kaassaus appart in een bakje erbij, wat echt heel fijn was !! De 2de keer lag de kaassaus over de krulfriet heen, waardoor de friet minder knapperig was en het echt minder lekker was dan de 1ste keer. Mijn advies zou dan ook zijn lever de kaassaus apart erbij, dat is lekkerder !!

Anne
10 april 2022

Eten was weer goed zoals altijd met bestellen. Jammer dat de saté saus niet apart erbij is gedaan terwijl dat wel gevraagd was.

Anita
9 april 2022

Was precies op tijd. We vondeb het eten niet echt warm en de friet was een beetje aan de slappe kant. We zijn beter gewent van jullie.

Ruud
9 april 2022

De friet was goed en bestelling compleet en op tijd klaar (afhalen)

Hermine van Ostaden
9 april 2022

Zoals gewoonlijk weer heerlijk

Cor
9 april 2022

online bestellen mooi op tijd en je kunt gelijk betalen, dat schild tijd

Corina
9 april 2022

Vaker besteld bij de groene vlinder maar deze keer was de friet slap en koud. En dat na 1,5 uur wachten op bezorging. Ik denk dat bezorging met een auto beter zou zijn. Bezorger was wel vriendelijk.

Marianne Donders
8 april 2022

IK ben altijd heel erg tevreden geweest over de kwaliteit van het eten en over de bediening. Echter heb ik nu 2 x meegemaakt, dat mijn bestelling niet is aangekomen. Personeel heeft dit prima opgelost, maar het was wel erg vervelend, voor mij en voor hen.

Thomas Van Beers
8 april 2022

Het was erg lekker en goed warm. Zeker voor herhaling vatbaar

Zsolt
8 april 2022
Schoonings
8 april 2022

Doordat de bezorger volgens hem niet de juiste aflever gegevens had waren de producten tamelijk minder warm. Dit was minder erg dan de manier hoe de producten werden verpakt en afgeleverd, wilde er eigenlijk nog een foto van sturen. Eerdere leveringen waren nooit een probleem of werden steeds goed afgehandeld

Jeannet van de Graaf
6 april 2022

Als trouwe gasten en bestellers weten we dat het altijd goed is. Maar helaas dit keer pech met de cheeseburger. De kaas leek wel een plak plastig en was niet door te komen met eten dus die moest dochterlief eraf halen, wat de burger niet ten goede kwam. Geen idee wat er zo anders was aan de kaas

CRR
5 april 2022

Makkelijk en keurig op tijd bezorgd.

Elly Vervoort
5 april 2022

Voor de 1e keer bij de Groene Vlinder besteld. Helaas was het eten lauw. Lauwe friet is niet lekker. De saté en sparen ribs waren ook niet echt warm. We wonen iets van 800 meter van de Groene Vlinder. Verwacht je toch warm eten. Was jammer.

Miranda
5 april 2022

Heerlijk gegeten. Warm aangekomen. Hoeveelheid ruim. Bestellen zeker nogmaals

Anoniem
4 april 2022
Yvonne
4 april 2022
Yoeri
4 april 2022

Friet was net zoals altijd weer lekker. Fricandel xxl was helaas nog koud van binnen Maar zoals al vaker aangegeven is het vervelendste dat bij de bezorging alles in het tasje wordt gegooid en er niet na wordt gedacht over hoe ze iets handig kunnen verpakken. Erg jammer dat je altijd je saus overal uit de zakjes moet schrapen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Celina
3 april 2022

Vond de ice coffee niet lekker maar is mijn mening, verder was het eten wel lekker !

May
2 april 2022

Top service , goed en heerlijke eten

Ruud
2 april 2022

Friet was minder knapperig dan normaal. Verder wel ok. Eten was op tijd klaar (online bestelling afhaal) en alles was compleet

Linn
1 april 2022

Salade was weer rijkelijk gevuld en heerlijk!

Frank Oomens
1 april 2022

Mijn bestelling stond al klaar terwijl ik voor de aangegeven tijd (volgens app) aanwezig was. Mijn bestelling was apart gezet en niet echt warm meer....werd om 18:23 geroepen.... Jammerrr...

Desiree
30 maart 2022

De keuze salade was mega lekker!

Henny Fonk
30 maart 2022

Het was goed verzorgd. Lekker en veel. Een grote eter heeft hier ruim voldoende aan. Het gaat hier over een vleessalade. 0629177724

Gonnie Schepens
30 maart 2022

Verkeerde salade geleverd. Huzaren vis salade besteld, salade ontvangen met veel plakken vlees,

Ilse
29 maart 2022

Het was heerlijk en op de afgesproken tijd was het klaar!

C. Huiskes
28 maart 2022

Nog nooit zo slecht iets gekregen van de Groene Vlinder! Bij de friet zaten de schillen er nog aan en waren kei hard gebakken of een paar keer teruggegooid! Curry op de berenklauw lag in de tas ipv in het bakje. Veel geld voor zo’n slechte maaltijd!!

Simone
26 maart 2022

Het eten was al bijna koud, erg jammer!!

Astrid
25 maart 2022

Top !!

Collin
23 maart 2022

Helaas viel het een keer tegen. Het eten was flink door elkaar geschud en niet warm meer. We zijn altijd tevreden en hebben nooit slechte ervaringen gehad dus laten we zeggen dat dit een keer kan gebeuren.

Johan
21 maart 2022

Het eten was laat, de snacks koud de friet niet gaar. Helaas niet wat ik gewend ben.

J.v.Amelsvoort
21 maart 2022

Als er aan word gegeven 17.45 afhalen en het is on 18.05 pas klaar klopt geen niks van verbeter punt.

Celina
21 maart 2022

Eten was heerlijk, wel beetje afgekoeld maar was nog warm :)

Theo van spaandonk
21 maart 2022
N. de Beer
20 maart 2022

We hadden 2 salades besteld en een aantal ingrediënten van salade 1 zaten op salade 2 dit is zeer kwalijk want stel dat de persoon die salade 2 heeft besteld een allergie heeft voor die ingrediënten, let verdorie op als je met je werk bezig bent!!!

Carola
19 maart 2022

Een tas met bestelling, was helemaal omgevallen. Jammer eten was heerlijk

Anoniem
19 maart 2022

Het was druk, voor bezorgen moesten we nog 2 uur wachten (tot 19.30) dus bestelling omgegooid en afgehaald (afhaaltijd 18.15) Gezien de enorme drukte heb ik nog een kwartiertje moeten wachten, viel nog mee. Eten was weer heerlijk 👌

Postelmans
18 maart 2022

Onze ervaring is dat we balen dat als je spontaan een snack/frites wilt halen je erg lang moet wachten. 2 weken geleden een uur!! Gelukkig op tijd online besteld.Maar jammer dat t zo moet gaan.Het is echter wel erg lekker.Mijn advies is; Besteed meer aandacht aan klanten die rond etenstijd een bestelling willen doen. Houdt online bestellingen/bezorgingen aan een ander ploeg over

Irma Bressers
17 maart 2022

Brood was taai, zowel de sandwiches als het stokbrood. Erg jammer.

Jolanda Hitters-Kegge
15 maart 2022

Alles zeer naar wens!

Niek van Loon
15 maart 2022

Zoals gewoonlijk weer prima !

De kroon
14 maart 2022
Fm
14 maart 2022

Friet was koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kevin
14 maart 2022

Het leek wel of de bestelling onderweg met de fiets en al omgevallen was alles onderste boven in de bakjes saus van de friet er onder de broodjes van de hamburgers gebroken verder wel lekker gegeten zoals gewoonlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Harrie Huijbers
14 maart 2022

Moest helaas net zo lang wachten als de mensen die ter plaatsen bestelden. 20 minuten later dan de afgesproken tijd.

D. Graafmans
13 maart 2022

Lekker gegeten! We hadden twee verschillende menu’s: de schnitzel Groene Vlinder en de biefstukpuntjes, beiden erg lekker. Ook de frietjes erbij zijn prima

Monique Baetens
12 maart 2022

Heerlijk gegeten

Dennis
12 maart 2022

Ik heb er lekker van kunnen kakken en hele berg stront.

Patricia
12 maart 2022

Normaal altijd zeer goed Nu niet alles koud

Lydia Goewie
11 maart 2022

Een kwak satésaus zat in het bakje van de kroket. Servetje erop geplakt . Wat onsmakelijk. Waarom niet apart in een bakje?. Nu was het een smeerboel.

Nicole
11 maart 2022

Mooi op tijd bezorgd! Heerlijke broodjes!

Ils3
7 maart 2022

De (dikke) friet vond ik deze keer ietsje minder lekker dan andere keren. Maar de snacks etc. Waren prima.

Roel
4 maart 2022

Eten was helaas al ver afgekoeld toen het aankwam

Shandely
3 maart 2022

Het eten heeft goed gesmaakt, bezorging was op de afgesproken tijd ook. Top

Hidde
28 februari 2022
Shandely
28 februari 2022

Wel jammer dat bestelling vanaf €20 moet gedaan worden, voor de rest is alles naar wens. Het eten heeft goed gesmaakt en werd op de afgesproken tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tinus van Oirschot
27 februari 2022

De spareribs waren prima maar de bestelde dunne frietjes waren al half koud. Daarbij zaten er 2 precies even grote bakjes friet bij terwijl we 1 normaal en 1 groot portie besteld hadden. Vorige keer klopte de porties ook al niet maar toen niet de moeite genomen om het te melden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
27 februari 2022

Vandaag was het weer heerlijk, en perfect warm. Blijf het jammer vinden dat je als alleenstaan voor €22,50 moet bestellen. Verder zeer tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gidion Franken
27 februari 2022
Judith de Waal
26 februari 2022

Alles was weer top zoals altijd!!!

Rene
26 februari 2022

Ik miste 1 portie friet. Na een telefoontje naar de groene vlinder werd er een dubbele portie friet en nieuwe speciaalsaus bezorgd. Werd dus goed opgelost, maar liever meteen complete bestelling. Het eet minder gezellig samen als de bestelling niet compleet is.

Monique Baetens
26 februari 2022

Lekker gegeten👍

MvB
25 februari 2022

Heerlijke frietjes, lekker knapperig en goede service. Altijd goed!

Moon Faro
25 februari 2022

Het smaakte goed alleen helaas bestelling niet compleet , nog gebeld maar kreeg geen gehoor

Yvette van riel
24 februari 2022
Janneke
23 februari 2022
Pim
20 februari 2022

Eten was weer heerlijk, maar we kregen 1 friet minder dan we besteld hadden...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M. Baetens
19 februari 2022

Heerlijk gegeten.

Beerens
18 februari 2022
Nicole Verzuu
15 februari 2022

Online bestelling gedaan . Met de wetenschap dat je bestelling dan ook snel klaar is maar bij aankomst moest alles nog gebakken worden . Is het te druk zorg dan dat je online blokkeert ivm drukte . De bestelling konden we ook pas na 40 minuten ophalen en dan moet je ook nog wachten. En bij opmerkingen hadden we gevraagd of de Gehakstaaf door midden gesneden zou kunnen worden en dan gebakken wordt . Krijg je een Gehakstaaf die nadien in stukjes gesneden werd. Verder was het wel lekker .

A van Gool
15 februari 2022

Via de website besteld om friet en snacks om 19:15 uur op te halen. Bij afhalen trof ik complete chaos aan in de keuken. Eten van andere mensen voor mij stond veel te lang op de werkbank en wachttijd was veel te lang. Meneer voor mij werd heel boos en wilde geld terug. Ik kreeg mijn eten tegen 19:30 uur. Thuis was het eten lauw/koud. De werkwijze zal anders moeten anders veel klantverlies.

Christy
14 februari 2022
Astrid Dieltjes
13 februari 2022

Hoe goed jullie de best ook doen, het lukt helaas niet om warme friet te bakken! Al vaker geprobeerd, recht uit het vet, 2 minuten rijden naar huis en vrijwel koude friet. Iets doen jullie toch anders dan andere zaken waar de friet wel warm is bij thuiskomst. Verder doen jullie het prima vers eten, nette service.

Nikki
13 februari 2022

Heerlijke verse, warme en krokante frietjes met lekker stoofvlees! Mega bedankt voor de leuke verrassing (ribster)!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C Deering
13 februari 2022

Goedeavond,Bij de clubsandwich zat weer geen huzarensalade bij en nacho's miste ik ook deze keer . Ben ik niet van jullie gewend. Gr. Cynthia

Michel Luyten
13 februari 2022
Monique van Gruijthuijsen
11 februari 2022

Ik heb gisteren erwtensoep besteld dit zou 1 liter moeten zijn, wat ik kreeg waren 3 kleine bakjes totaal maar 700 ml. Dat maakt de prijs voor wat je krijg wel erg duur!

Lormann
10 februari 2022

Normaal erg tevreden, bestellen hier 2 keer per maand. Komen het altijd zelf ophalen. Maar dit wadbde eerste keer dat onze friet helemaal koud was en de snacks waren wel goed warm

Sven
10 februari 2022

Je kon wel proeven dat de milkshake vers was, maar het leek alsof er een zoetstof aan toegevoegd was. De kip saté was helaas droog. de rest was lekker!

De kroon
8 februari 2022

Alles was perfect

Jeffrey
7 februari 2022

Eten koud en bestelling niet compleet. Niet meer de kwaliteit die wij gewend zijn. Jammer.

Carolien
7 februari 2022

Frites waren bijna koud ook snitzel niet meer erg warm jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marielle Grootjans
6 februari 2022

We bestellen regelmatig friet bij jullie maar vandaag was het aan de koude kant. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

HvD
6 februari 2022

Heerlijk gegeten. Goed klaargemaakt, veel smaak.

Maarten
6 februari 2022

Altijd goed, zoals we gewend zijn! Makkelijk bestellen vis de app, goed geïnformeerd over de status, snel bezorgd en weer erg lekker!

Adryan Verkooijen
6 februari 2022

Lekker warm eten voor een redelijke prijs. Aanrader! Bedankt

Kassels
5 februari 2022

Kwartiertje te laat en helaas was het eten niet meer erg warm. Jammer!!

Mario
5 februari 2022

Tot de volgende keer 👍🏻😂

Toine
5 februari 2022

Was voor de zoveelste keer koud en niet geweldig jammer vroeger was het perfect wij slaan verlopig ff over en gaan iets anders zoeken en trouwens alles ligt onderste boven zoals je friet en bv je frikandel special zit niks meer in hopelijk veranderen jullie hierin want je moet voor een groot bedrag bestellen voordat jullie thuis bezorgen en dan is het een hoop rotzooi en nog koud ook !

Martijn
4 februari 2022

Fijn dat het toch eerder kon!

Dielen
4 februari 2022

Ik had een Bucket dunne friet besteld, maar ontving dikke friet. Dat was jammer. Daarnaast was het niet erg warm meer helaas. Bezorging was keurig op tijd.

Pim
4 februari 2022

Eten was heerlijk. Zo te zien was het wel een keer gevallen, knoflooksaus bakje was open gesprongen en zat over de bakjes heen, geen probleem, maar volgende keer even melden bij bezorgen :)

Sietske Hoff
4 februari 2022

Was weer lekker allemaal! De tomaten in de salades zijn vaak wel wat overrijp/zompig.

van Laarhoven
4 februari 2022
Rob Gross
4 februari 2022

Top

Maud Massuger
3 februari 2022

Bezorging zoals altijd super, helaas was de friet ijskoud en slap, niet wat we gewend zijn. De snacks waren wel nog warm.

Cindy
3 februari 2022

Heerlijk gegeten! Bestelling kwam wel 15 minuten later dan afgesproken

Nelson
2 februari 2022

Geweldig lekker en goede kwaliteit. Service uitstekend en timing punctueel.

Schollen Sandra
2 februari 2022

Salade 2 miste een aantal ingrediënten die besteld waren…. Was een beetje karig! De andere salade was prima!

P. Pistorius
2 februari 2022

Kwaliteit produkten is prima! Helaas zijn de geleverde produkten soms (te) lauw of soms zelfs nagenoeg koud.

Ar
31 januari 2022

Mayo besteld en mosterd gekregen

Kreemers
31 januari 2022

Friet was koud de rest was uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sven
31 januari 2022

Kwaliteit van eten is goed, helaas alleen reeds meerdere keren ondervonden dat de bestelling niet compleet was

Tim
30 januari 2022

Was weer heerlijk

Sandy
30 januari 2022

Normaal zijn we erg te spreken over het eten, deze keer was niet alles warm en de Belgische saté was aangebrand helaas....we hopen dat dit eenmalig is geweest

Claudia van Meer
30 januari 2022

Heerlijk gegeten, zag er goed uit, op tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda Hitters-Kegge
30 januari 2022

Alles heeft heerlijk gesmaakt. Gelukkig was de schnitzel deze keer helemaal in orde. Wel jammer dat hier de vorige keer totaal niet op is gereageerd door jullie. Je kan dit aanvinken, maar vervolgens onderneemt niemand actie. Wel een minpunt! Bakjes voor de frikandel speciaal zijn te ruim. Saus ligt vaak naast de frikandel.

Ilse van Gestel
30 januari 2022

Het was heerlijk. Het was ook op de aangegeven tijd klaar. Geen op of aanmerkingen

Jan
29 januari 2022

Kwaliteit van de producten op zich goed maar ik heb toch wel een paar aanmerkingen: - frites bij thuiskomst (na 3 minuten rijden) is niet erg warm meer - los bakje satesaus was besteld; bij thuiskomst bleek het een bakje voor frites speciaal te zijn Het lijkt mij verstandig om de bestelling goed te controleren op juistheid en volledigheid voordat het aan de klant wordt meegegeven. Ook is het slim om hardop voor te lezen wat er in de tas zit.

Daniella Gomes
29 januari 2022

Helemaal prima

Dirk
29 januari 2022

Het was super lekker misschien iets te veel spekjes in de carpaccio salade maar dat kan ook persoonlijk zijn jullie doen het goed hopelijk geen maatregelen meer voor jullie gr fam elands

De kroon
29 januari 2022

Altijd alles goed

Albert
27 januari 2022
Fabian den Broeder
27 januari 2022

Bij onze bestelling had huzarensalade en frisse salade moeten zitten, maar deze zat er bij allebei niet bij. Ik heb telefonisch een melding gedaan en ik zou een kortingsbon ontvangen voor de volgende bestelling. Deze nog niet ontvangen. Het gaat mij niet om de kortingbon, maar om het principe. Dit heb ik telefonisch ook doorgeven. De medewerker stond erop om deze aan te bieden en te versturen. Met vriendelijke groeten Fabian den Broeder.

Dorothea
26 januari 2022
Anoniem
25 januari 2022

Denken mee als je iets bij opmerkingen noteerde. Super fijn! Het eten en de broodjes zijn altijd van zeer goede kwaliteit

Sanne
25 januari 2022

Goede bezorging, netjes op tijd en vriendelijk. En uitgebreid assortiment!

Piet
25 januari 2022
Gaby
25 januari 2022

Ze waren op de minuut af op tijd.Kwaliteit van eten was prima en warm.

Mg
24 januari 2022
J.w
24 januari 2022
B
24 januari 2022

Super bedankt voor de snelle levering. Ik had aangegeven dat we thuis waren en eerder mogelijk was. En dat was gelukt waardoor we optijd konden eten 😃. Een blij kindje hier

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anthony Geerts
24 januari 2022

Was weer lekker. Kwaliteit die je mag verwachten. Gaan zeker meer bestellen!

Bas Simons
24 januari 2022

3 x sandwich ( 2 x bruin / 1 x wit) Besteld gisteren. Brood kwam niet vers over , hard/taai en droog. Was jammer. Zijn we niet gewend , normaal goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Geert
23 januari 2022

Top, lekker, en op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van Krieken
23 januari 2022
Marco
22 januari 2022

Wordt goed op de hoogte gehouden van het proces, eten was super

de Wit
22 januari 2022

Was verrukkelijk alleen vond ik op de gerookte zalm salade echt te veel spekjes zitten sl snap ik ook niet echt wat die op zo'n salade moeten want de smaak van de zalm was totaal weg. En in verhouding te weinig zalm. Ondanks dat was hij wel lekker maar kon nog lekkerder.

Armanda van Gils
21 januari 2022

De bezorging was mooi op tijd, vriendelijke jongen. Alleen was de friet niet heel warm, meer lauw. Voor de rest was het prima.

Margreet
20 januari 2022

Perfect op tijd, bezorgd door een vriendelijk gezicht en, zoals altijd, heerlijk!

van Wijk
19 januari 2022

Waren op tijd en het was heerlijk en genoeg

V.d.Wiel
19 januari 2022

Echt lekker die vlinderburgers.

Bert
19 januari 2022

Hamburger in broodje drijft in zoete saus, dit vonden wij niet lekker. Verse frites waren erg hard/taai doorgebakken. En deze frites heeft niet echt de natuurlijke smaak van verse frites die we hadden verwacht.

Inger Naaijkens
19 januari 2022
Chantal
19 januari 2022

Het gepocheerde ei bij de zalm was helaas hard (maar écht hard, lichtgeel), dus dit viel voor mijn lunchgenoot een beetje tegen. Verder alles heerlijk, zoals altijd!

Gerard Leijten
19 januari 2022

Deze keer was het eten goed warm hetgeen we de eerste keer miste.

Marijke
18 januari 2022

Bestelling keurig op tijd, werd per mail op de hoogte gehouden. Eten was heerlijk en net zo goed belegd alsof je gewoon in de brasserie luncht

A.Molhoek
17 januari 2022
Noreen
17 januari 2022

Goede service en lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
17 januari 2022

Het was weer heerlijk. Klein puntje : we misten de knoflooksaus maar daar smaakte het niet minder om.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lorano Waaldijk
17 januari 2022

Kwaliteit zeker nog aanwezig. Tijdstip minder 15 minuten later had ik mijn bestelling en dan nog zonder excuus bestellen geven. Net of het de normaalste zaak is geworden.

Amy
17 januari 2022

Eten kwam 10 minuten na de van te voor gekozen tijd. Helemaal prima dus. Wel jammer dat de friet lauw was. Niet echt warm meer. Ook het brood was taai en wat droog. De kipsate daarentegen weer super lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roland
16 januari 2022

Wel op tijd maar eten was niet echt warm meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

f kafoe
16 januari 2022

gisteren 1 liter tomatensoep besteld;deze was erg waterig en geen een balletje erin. dit zijn we niet gewend....

Van Poppel
15 januari 2022

Friet bij het hamburgermenu was koud. Hadden dunne friet besteld bij 1 frietje pulled spareribs, kregen dikke friet.

Postelmans
15 januari 2022

Lekker gegeten en mooi op tijd!! Super👍👍

Hvd
15 januari 2022

Heerlijk gegeten. Aanrader!

Duijvestijn
15 januari 2022

Een ding was niet goed,lauwe burger.verder oke.

Corne
15 januari 2022

Nog steeds zeer tevreden 😋😋😋😊😊

B van Baast
15 januari 2022

Is niet op tijd wat ik heb besteld bij afhalen. Half uur laat dat is niet fijne. Als de klanten kan kisses welke tijd komt ophalen dat moet niet zo lang duur. Groetjes

Karin
14 januari 2022

Top

Vermeer
14 januari 2022

We kregen alleen de friet mee maar het vlees werd wel snel nagebracht met excuses dus wel netjes opgelost al was de friet toen wel wat koud

Van Helmond-Voet
14 januari 2022

De App/site hapert de laatste tijd soms...

Maas
14 januari 2022

Eten was maar net voldoende warm Mayo op friet saté was heel weinig, beide wilde we de zak friet openmaken en deze zat onder de mayo Salade smaakte alleen naar ui

Rob Gross
14 januari 2022

Eten was prima. Jammer, dat de bestelling kennelijk niet was doorgekomen en we alsnog moesten wachten, maar kan gebeuren.

Vermeer
14 januari 2022

Goede Service en vertrouwd lekker eten.

Annelies
14 januari 2022

Broodjes waren weer heerlijk

Kruijssen
13 januari 2022

Het was weer heerlijk! Alles goed warm en ruime porties. Een opmerking: de joppiesaus volgende keer liever apart.

Ruikes
12 januari 2022

Jammer genoeg waren de frietjes koud. Rest was prima

Okken
11 januari 2022

De kwaliteit van het geleverde viel zwaar tegen door het gebruik van de verkeerde, niet isolerende, verpakking. De temperatuur van het broodje brie/honing/noten was niet om over naar huis te schrijven en het biefstukpuntjes menu was gewoon koud. Bovendien ontbrak de salade. Zonde van de inspanningen van uw keukenploeg en zonde van mijn geld.

Jessic
10 januari 2022

Wij zijn vaste klant maar met enige regelmaat inmiddels al 3 keer zitten er geen producten bij die we wel besteld en betaald hebben. Vandaag dus weer uiteindelijk is de friet later bezorgd nadat we er na drie keer foute levering toch achteraan gebeld hebben. Maar het is wel sonde producten zijn super alleen door de drukte gaat er dus met regelmaat wat mis

Cor
10 januari 2022

Goed geregeld.gaat zo verder

Mandy Hersmus
9 januari 2022

Laat ik voorop stellen dat ik altijd super tevreden ben over jullie maaltijden. Ik vermoed dat het bij deze bestelling tijdens transport niet goed is gegaan. De doos biefstukpuntjes was open. Heel de tas zat onder en was door het vocht doorgescheurd. De broodjes waren ook warrig. Het lijkt alsof de bestelling gevallen is. Ik blijf absoluut bestellen bij jullie maar wilde het toch even gedeeld hebben.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ria
9 januari 2022

Het was weer lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Paul
9 januari 2022

Altijd erg lekker bij afhaal alleen bezorgen is erg slecht. Blijkbaar duurde het bezorgen een half uur waardoor al het eten koud was. De sesambroodjes waren niet echt vers. Voor ons geen bezorging meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Arie
9 januari 2022

Bestelling was keurig op tijd . Alleen jammer dat garnalen in knoflooksaus bijna koud waren.

D. Van de Wouw
9 januari 2022

Zoals altijd dik tevreden! De keer hiervoor klein foutje, supersnel en naar tevredenheid opgelost. Aanrader! Wij zijn en blijven vaste klant.

Patricia
8 januari 2022

Wij wonen best vlakbij de groene vlinder, maar onze snacks en friet waren koud. Wij hebben het dus ook niet op gegeten. Misschien een idee om het eten anders te vervoeren zodat het warm blijft?

Marielle
8 januari 2022

Wel slordig dat als jullie broodjes maken Dat personeel met sieraden aan en blote handen alles pakken van sla enzenz Is on hygiënisch vind ik Maar het was erg lekker

Van de Laar
8 januari 2022

Het eten is altijd wel goed. Helaas gaat er bij de bezorging bijna altijd iets mis. Nu miste we weer de pepersaus En ja we kunnen bellen en dan wordt het geregeld, maar om daarop te wachten... en het eten koud te laten worden zien we niet zitten. Helaas komt dit als we bestellen regelmatig voor Nu even bedenken of we nog wel willen bestellen hier

S. Hoff
7 januari 2022

Was weer super!

Heidi
7 januari 2022

Héérlijke lunch gehad van jullie, zoals altijd weer goed verzorgd

Kriellaars
7 januari 2022

Helaas alles in de vuilnisbak kunnen gooien, friet was slap en niet te eten

Gouda
5 januari 2022

De bestelling kwam keurig op tijd. Lekkere dikke frites en het stoofvlees en de zelfgemaakte kroketten zijn echt de lekkerste van Tilburg. Als ik friet eet haal ik het bij de Groene Vlinder

Marloes Daalhuizen
5 januari 2022

Het was lekker, maar niet meer erg warm. Friet daarom maar half opgegeten helaas.

Danique
3 januari 2022

Eten was lekker, en ruim optijd. Jammer dat de zelfgestelde salade weinig was, de helft van de bak was maar gevuld..

Willem
3 januari 2022

Twee ribs , de ene was super en om je vinger bij af te likken! Zoals we gewend zijn, Helaas de andere was uitgedroogd en volgens mij er doorheen geslipt ! Dus dat is een helaas voor deze keer! Verder gewoon weer tevreden over snelheid, bezorging op tijd en alles nog op redelijke temperatuur ...... volgend keer beter zullen we dan maar denken,, Een goed jaar en gezond!! En dat het gewoon weer bij jullie op terras mag binnenkort😉🤫🌈🌈🌞

Jan & Jose
3 januari 2022

Was een prima verzorgde maaltijd.

Peter
3 januari 2022

Kwaliteit was prima Bestelling was 15 minuten later klaar dan aangegeven. En ondanks dat ik bij de bestelling aangegeven had geen beoordeling mail te willen ontvangen toch een gekregen.

Peggy
3 januari 2022

Super lekker gegeten alles goed warm en op de tijd bezorgd die was afgesproken Super fijn ook dat ze melden dat de bezorger eraan komt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miriam
2 januari 2021

Helaas was de friet en het broodje hamburger gewoon koud. Dat viel echt tegen. Bezorgtijd was precies zoals aangegeven. Omdat pas tegen sluitingstijd bezorgd kon worden (tegen 20.00 uur) had het geen zin meer hierover te bellen.

corien van kempen
1 januari 2021

het eten was 20 min te last en dat is in principe niet erg maar het was koud erg jammer heb hier ook over gebeld

Ingrid
1 januari 2021

Zoals altijd: super goed bereidt en heeeeerlijk . Ik bestel altijd het 12-uurtje vlees menu 😋

Esther de Bruin
31 december 2021

Een geweldige rijke salade. Dit is echt genieten!

John
31 december 2021

Medewerkers waren een beetje chaotisch . Of te veel medewerkers in het kleine hokje .. kan ook de oorzaak zijn.

Ine van den Heuvel
31 december 2021

De schnitzel was te hard gebakken en daardoor aan de droge kant. Verder was alles naar wens.

Monique
31 december 2021

Ik vond het echt heel spijtig dat we de zalm in de salade met een vergrootglas moesten zoeken. De rest van de bestelling was ok.

Fam. Kassels
30 december 2021

Heerlijk en alwéér precies op tijd en warm genoeg! Top!!!

Gerrie
30 december 2021

Eten besteld alleen friet was koud en schnitzel was taai

Simone
30 december 2021

Lekker gegeten en een dikke duim voor het hardwerkende team!

Erwin Mommers
30 december 2021

Alhoewel we iets te vroeg kwamen afhalen en het eten volgens mij vers gemaakt is waar we bij stonden, waren de hamburgers, saté en frieten koud voor we in de Lombardijenlaan waren. Dat was vreemd. Hebben alles opnieuw moeten opwarnen wat niet zo gezellig was tijdens het eten.

Jade
30 december 2021

Ik ben eigenlijk altijd heel tevreden over zowel de bezorging als de kwaliteit van het eten. Deze keer was het jammer dat van een van de salades het deksel van het bakje af was en de halve salade in de papieren zak lag. Ook waren de frietjes helemaal koud (en wij wonen echt heel dichtbij).

Trudy Wijers
29 december 2021

T eten was nog goed warm..goed op tijd. En familie frietdoos is een aanrader!

Ben van Gorp
29 december 2021

Wat een geweldige spare ribs. Zelfs bij bezorging! Lekker mals en goed op temperatuur. Bezorging ook zoals altijd goed en op tijd!

Debby
29 december 2021

Eten was koud en niet lekker. Gebruiken veel te veel saus. Meisje wat bezorgde was erg vriendelijk maar ik bestel zo geen eten meer. Erg jammer

Ron
29 december 2021
Joost
29 december 2021

Zeer slecht. De sla van de zalmsalade was rot (foto van gemaakt). Het brood van de extra bestelde kruidenboter was gortdroog, oud óf niet afgebakken. En de kip in de Italiaanse kipsalade was gewoon gerookte kip dus daar was weinig Italiaans aan zoals we voorheen wel kregen.

Silvie van Tilborg
29 december 2021

Om 15:45 uur een bestelling geplaatst voor bezorging om 18:30 uur. Om 18:27 gebeld worden met de info: we gaan het niet halen. Ze konden mij niets vertellen, niet hoe laat ze er dan wel ongeveer zouden zijn, niets! Ik heb zelf teruggebeld en aangegeven dat ik dit erg bijzonder vind. Ik snap dat jullie uitlopen ivm drukte maar een klant bellen met zo’n vreemd verhaal? Ook van deze persoon kregen we geen duidelijke info alleen maar dat het nou eenmaal druk was bij afhaal en dat het straks met de nieuwe locatie beter zou zijn en daar moest ik duidelijk begrip voor hebben. Ik snap oprecht dat jullie het druk hebben/hadden. En uitloop heb ik ook alle begrip voor. Maar om 18:27 gebeld worden dat jullie 18:30 uur niet halen en nul info geven..er miste duidelijke structuur en voor mijn gevoel ook leiding!! Het is namelijk best raar als ik om 15:45 uur bestel dat mijn bestelling om 18:40 uur nog niet gemaakt is.. En misschien als het allemaal niet mogelijk is ivm drukte afhaal en beschi

M Breugelmans
28 december 2021

Perfect verzorgd

De kroon de
28 december 2021

Alles was perfect

Patrick
28 december 2021

Bezorging was zeer snel en precies op tijd, alleen was friet, erg hard gebakken, bij frikandel speciaal zaten erg veel uien, voor ons was het 1e en laatste keer

Thijssen
28 december 2021

Eerste keer afgehaald na online bestelling. Goed gevuld maar ook zeker nog warme belegde broodjes. Smaak was goed en voldoende belegd. Voor herhaling vatbaar!

A. Boom
27 december 2021

Zeer ruime keuze. Het eten was overheerlijk en het werd mooi op tijd bezorgd. Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Nicole Nissen
27 december 2021

Al vaker bij jullie besteld normaal zeer te vrede, echter deze keer niet. Het eten kwam een kwartier te laat, en de friet was lauw bijna tegen het koude aan.

Wendy
27 december 2021

Toch vandaag helaas weer goed afgekoeld. Maar als je de tas met drinken en een milkahake tegen de tas met eten houdt dan koelt het wel af helaas. En ik vindt het jammer dat je als alleenstaande persé voor €20,00 moet bestellen. Nou eigenlijk €22,50

Monique Prince
27 december 2021

Super lekker eten en keurig op tijd bezorgd. Top!

Ramon Van Hoof
24 december 2021

Super lekker gegeten

buytendijk
24 december 2021

kwaliteit zoals altijd goed ,helaas weer de keuze salade niet zoals gevraagd . volgende keer beter. mvg nico

Tess
24 december 2021

We hadden gisteren in onze werkpauze 2 vlinderburgers. Heerlijk! Echt van genoten, wat een ontzettend groot broodje hamburger. Goed warm, netjes op tikd afgehaald.

Kerremans
23 december 2021

Het was de eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar 👍

Claudia
23 december 2021
Elaine Berk
23 december 2021

Bij mijn bestelling, waaronder een carpacciosalade, mistte ik het stokbrood met kruidenboter. Ik heb gebeld met de GV. Ik heb aangegeven het niet alsnog te hoeven hebben, maar het door te willen geven als opmerking. Ik zou een waardebon krijgen in de mail, die heb ik nog niet ontvangen. 2x een slordige fout op 1 bestelling! Jammer.

remmers
23 december 2021

Keurige levering, tijdstip werd vooraf aangegeven, de broodjes waren heerlijk!

Nicole
23 december 2021

Eten was lauw, daarom 3 sterren

Van Dijk
22 december 2021

We bestellen regelmatig bij de groene vlinder en altijd zijn we heel tevreden. Alleen deze keer waren er echt dingen niet zo goed. Het was gewoon niet zoals we het gewend waren van ze. Dus toen het eten er was meteen gebeld en ze maakten het meteen in orde. Binnen een half uur kregen we onze bestelling en konden we lekker gaan eten. Super hoe ze dingen meteen oplossen!

Margie
22 december 2021

Wat een lekker stokbroodje kip Groene Vlinder heb ik gegeten. Heerlijk! Jullie hadden het ook slim aangeleverd met de aparte verpakking. Zo bleef het warme deel ook echt warm en werd het broodje niet zompig.👊

Joost van zelst
22 december 2021

Was maat 1 deel geleverd helaas ze zijn wel terug geweest om de bestelling weer te brengen

Marc van Houten
21 december 2021

Het broodje warm vlees was lekker maar niet echt warm en dat gold ook voor de Vlinderburger.

H Lemmens
20 december 2021

Heerlijk,warm en op tijd bezorgd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia
19 december 2021

Weer heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kreemers
18 december 2021

Eten was weer voortreffelijk alleen de joppie saus ontbrak

Jan Akkermans
17 december 2021

Het was goed het menu en de broodjes zijn voor morgen de 22 december krijg weer een bestelling fijn weekend groetjes Jan

Vd bosch
16 december 2021

Vaak dingen vergeten vooral extra sausjes. Kwaliteit prima.

Peter
15 december 2021

Prima kwaliteit, heerlijk gegeten. Bestelling was op de opgegeven tijd gereed en ondanks dat ik een paar minuten te laat was nog warm.

Martijn
15 december 2021

Goed verzorgd en keurig op tijd (op de aangegeven tijd) geleverd.

Wendy
14 december 2021

Was helaas al flink afgekoelt, maar smaakte wel.

Femke
14 december 2021

Snelle levering (op de tijd zoals aangegeven). Smaakt was goed! Alleen de kruidenboter was wat minder.

Jolanda Hitters-Kegge
14 december 2021

Alles naar wens op de schnitzel "de Groene Vlinder" na. Zo slecht heb ik hem nog nooit gekregen!!! Het was een plat geslagen stuk vlees dat aangebrand en droog was. Dit kan echt niet. Heel jammer!

Corne
13 december 2021

Zoals altijd was het weer voortreffelijk 😋😋😋

Graumans
13 december 2021

bezorger was later maar daar was van tevoren over gebeld. de frietjes vond ik niet warm maar verder was het superlekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.